Bujdosó, GyöngyiNémeth, János2025-06-262025-06-262025-04-30https://hdl.handle.net/2437/394812A szakdolgozatom célja a LiveThe-Fit online webshop teljes körű megtervezése, fejlesztése és digitális marketing stratégiájának kidolgozása volt, kiemelt figyelmet fordítva a felhasználói élményre. Bemutattam az elméleti alapokat, a modern webfejlesztéshez és a digitális marketinghez kapcsolódóan, majd részleteztem a webshop gyakorlati megvalósítását a választott technológiákkal. Kiemeltem a felhasználói interakciót segítő funkciók (pl. szűrés, rendezés, chatbot) kialakítását és a vizuális megjelenés szempontjait. Felvázoltam a jövőbeli digitális marketing terveket, beleértve a közösségi média stratégiát és egy személyre szabott ajánló kampány ötletét. A projekt során számos technikai és tervezési kihívással néztem szembe, amelyek megoldása hozzájárult szakmai fejlődésemhez. Összességében a dolgozat bemutatja a megszerzett tudás gyakorlati alkalmazását egy valós online áruház létrehozásán és piaci pozicionálásán keresztül.54huWebhelyMarketingWebshopA felhasználói élménytől a kódolásig, teljes körű digitális terméktervezésFrom user experience to coding, full-cycle digital product designInformatika::SzámítógéptudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.