Fehér, AndrásMenzel, Jane2021-10-222021-10-222021-10-22http://hdl.handle.net/2437/323351A kutatásom célja több komplex kérdés megválaszolása: 1. Milyen hatással van a koronavírus járvány a KKV szektorra? 2. Mennyire ismerik, használják és tartják fontosnak a digitális marketinget a hazai KKV szektor szereplői? 3. Fontos-e a digitális marketing tevékenység 2021-ben egy KKV kategóriába sorolható vállalkozás esetén?Két hipotézist is meghatároztam a komplex kutatási kérdéseim mellett. Első hipotézisem, hogy a digitális marketing és azon belül az értékalapú szemlélet a KKV szektor vállalkozásainak a marketing gyakorlatába való ültetése bizonyosan elősegíti az adott vállalkozások növekedését, illetve bizonyos esetekben túlélésük záloga is lehet. Második hipotézisem, hogy a magyar KKV szektor hozzáállása a digitális marketinghez inkább bizalmatlan, illetve nem ismeri el ennek fontosságát eléggé. Diplomadolgozatomban végeztem primer és szekunder kutatást is. A szekunder kutatásom részét egy netnográfiai elemzés, egy szakértői interjú, illetve két kérdőív képezik.78hudigitális marketinginbound marketingértékalapú szemlélethazai KKV szektormarketingDigitalizáció és értékalapú szemlélet a marketingben a hazai KKV szektor vonatkozásábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány