Kotsis, ÁgnesDebreczeni, Zsombor2013-11-082013-11-0820132013-11-08http://hdl.handle.net/2437/176147Jelen szakdolgozat kutatási kérdése, hogy egy egészségügyi tevékenységet folytató szervezetben szükséges-e egy külső sztenderdeken alapuló minőségirányítási rendszer kialakítása. Illetve ha nem is szükséges, pozitív hatásokkal jár-e? A dolgozat végső megállapítása az, hogy igen, egészségügyi szervezetekben kimondottan indokolt és pozitív hatásokkal jár egy minőségirányítási rendszer kialakítása. A konkrét szervezet mely gyakorlati elemzésére sor került, ISO szabványon alapuló rendszert hozott létre. Ezért e szabvány alkalmasságának vizsgálata volt a másodlagos cél.38huminőségmenedzsmentminőségirányításminőségmenedzsmentISOEFQMTQMOECDEkialakításkiépítésaudittanúsításinnovációMinőségmenedzsment egy egészségügyi szervezetben: Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi CentrumDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment