Kontor, EnikőBatai, István2007-01-082007-01-0820062007-01-08http://hdl.handle.net/2437/457Dolgozatomban a non profit szektorban alkalmazott marketinget vizsgálom meg. A dolgozat első fejezetében a téma tárgyalásához feltétlenül szükséges definíciókat, és fogalmakat mutatom be, valamint röviden írok a szektor kialakulásáról, és napjaink helyzetéről. Eztán a szektorban alkalmazható marketing elméleteket vizsgálom meg, és kiemelem az itt alkalmazható marketing sajátosságait. A dolgozat második felében két debreceni non profit szervezetnél alkalmazott marketinget vizsgálom meg, név szerint a Hajdúsági Hallgatói Önkormányzatok Kulturális Egyesületénél (HAHA), és a Campus Kht.-nél. Ezután a két szervezet legnagyobb rendezvényének, a Vekeri Tó Fesztivál marketing stratégiáját vizsgálom meg.67358252 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókCampus Kht.Vekeri Tó FesztiválNon profitmarketingHajdúsági Hallgatói Önkormányzatok Kulturális Egyesület (HAHA)Nonprofit organizationsNon profit szervezetek marketing tevékenységeNonprofit szervezetekip