Siklós, BalázsDemeter, ZoltánNagy, Anett2011-03-232011-03-232011-032011-03-23http://hdl.handle.net/2437/103327A dolgozat alapját a releváns szakirodalom elméleti vetületének tanulmányozása, majd annak egy konkrét borászaton keresztül történő empirikus vizsgálata jelenti. A tanulmányozás középpontjában a minőségi borkészítés mentén alkalmazható marketingeszközök elemzése áll. A borászat létrejöttének és a minőségi borkészítés elvi szabályrendszerének vizsgálatát követően történt az alkalmazott marketingstratégia értelmezése. A dolgozat tartalmazza a kiválasztott borászat által alkalmazott vizuális elemek használatának, a pincészet által megteremtett borcsaládnak marketingszempontú értelmezését, továbbá az értékesítés és marketing összefüggéseinek vizsgálatát.56hubormarketingminőségi borA marketing lehetőségei a minőségi borkészítésben a Demeter Zoltán - Tokaji Pincészet példáján keresztül bemutatvaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing