Kiss, MariettaSütő, Gábor2020-05-092020-05-092020-05-07http://hdl.handle.net/2437/286499A csomagolás szerepe az utóbbi években megváltozott. A régi funkció, ami csupán a termék védelmét biztosította kibővült és ma már stratégiai jelentősége van a termék eladásában. A fogyasztó a terméket veszi meg, de a csomagolás az, ami felkelti a figyelmét, s végül vásárlásra készteti. A szakdolgozat elsősorban a marketing oldaláról vizsgálja a csomagolást, ezért részletesebben mutatja be ennek fontosságát. A jól megtervezett forma- és színvilág vonzza a fogyasztókat, kommunikál velük és többlet értéket teremt. Az utóbbi években a figyelem középpontjába került a csomagolóanyagok újrafelhasználhatósága, mely csökkenti a környezeti terhelést.49humarketingcsomagolásvásárlásA csomagolás szerepe a marketingbenThe role of packaging in marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány