Nagy, AdriánLilik, Zsolt2014-05-272014-05-2720142014-05-27http://hdl.handle.net/2437/193452Az internet az elmúlt években rohamosan fejlődött, a harmadik évezred elejére mindennapjaink részévé vált. Az internet segítségével új értékesítési és kommunikációs csatornák jelentek meg, amely nem csak a társadalom mindennapjaiban, hanem a gazdasági életben is érezteti hatását. Megreformálta a kereskedelmet és a marketinget. Egy mai vállalkozás működése elképzelhetetlen internet nélkül. Dolgozatomban, arra kerestem a választ, hogy a vállalkozásoknál illetve főleg a fogyasztók körében mennyire népszerű az online kereskedelem, hogyan és milyen mértékben fejlődött illetve milyen tendencia prognosztizálható a következő években. Mindezek vizsgálatára szekunder adatokat illetve saját primer kutatást (kérdőív) vettem igénybe.77huelektronikus kereskedelemonline kereskedeleminternetonline marketingdigitális gazdaságelektronikus piacOnline kereskedelem - az elektronikus kereskedelem MagyarországonOnline trading - electronic trading in HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vállalatgazdaságtan