Mező, KatalinSzalontai, Emese2024-06-172024-06-172024-04-05https://hdl.handle.net/2437/372893Szakirodalmi áttekintés és kutatások a külső világ tevékeny megismertetésével és az SNI gyermekekkel kapcsolatban. A sajátos nevelési igényű gyermekek az óvodában. Az óvodai nevelés pozitív hatásai. A környezeti nevelés megjelenése az óvodai nevelésben. A külső világ tevékeny megismerésének módjai. A külső világ tevékeny megismerésének célja és feladatai az óvodában. Az óvodapedagógus lehetőségei az óvodás korú sajátos nevelési igényű gyermek bevonására a külső világ megismerése tevékenységek kapcsán.49hukülső világ tevékeny megismertetéseSNI gyermekekóvodapedagógiaKülső világ tevékeny megismertetése sajátos nevelési igényű gyermekekkelNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.