Gesztelyi, Hermina ÁgnesSzabó, Judit Klára2021-04-232021-04-232021-04-22http://hdl.handle.net/2437/307059A szakdolgozat célja a tanulásban akadályozott tanulók szóbeli szövegalkotási készségének az ismertetése az irodalom segítségével. A fő kérdés az az, hogy a tanulók milyen módon viselkednek és nyilvánulnak meg az irodalom órákon. Ezen belül vizsgáltam a szókincsüket, a mondatalkotásaikat és a szövegalkotásaikat. Ezeket a különböző irodalmi tevékenységeken keresztül is tanulmányoztam, mint például a dramatizálás. Tudomást szereztem továbbá arról is, hogy mely irodalmi módszerek járulnak hozzá a szóbeli szövegalkotásuk megfelelő fejlődéséhez.47 oldalhugyógypedagógiatanulásban akadályozottságszóbeli szövegalkotásirodalomTanulásban akadályozott tanulók szóbeli szövegalkotási készsége az irodalom segítségévelDEENK Témalista::Neveléstudomány