Pető, IldikóCsuklich, Eszter2024-06-172024-06-172024-04-03https://hdl.handle.net/2437/373132A teoretikus dolgozat, igyekszik körbejárni az olvasás, írás tanításának történetéből kiindulva, tanulás és fejlődés elméleteken keresztül a NILD Tanulási Terápia® , mint fejlesztő módszer és terápia lehetőségeit a tanulásban akadályozott tanulók körében. A NILD Terápia® történetét, hazai és nemzetközi működését, célját ismerteti röviden, aminek három pilléréből, kettőt az eszközök és a facilitálás lehetőségeit járja körbe, a technikák konkrét folyamataira nem tér ki. Javaslatokat tesz a NILD Tanulási Terápiával® történő tanulásban akadályozott tanulók hatékony fejlesztésére vonatkozóan.66hutanulásban akadályozott tanulókfejlesztésEgy fejlesztőmódszer lehetőségei tanulásban akadályozott tanulók körébenNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.