Zichar, MariannaTóth, Gábor2012-11-272012-11-272012-11-222012-11-27http://hdl.handle.net/2437/153421Az ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) ma már elengedhetetlen a vállalkozások „életben maradásához”, és nyereséges működéséhez. A CRM meglehetősen összetett fogalom, már-már „eszmerendszer”. Sajátos gondolkodásmódot igényel, mely az üzleti stratégiától kezdve az azt támogató informatikai megoldások tervezéséig, üzemeltetéséig jelentős területet lefed. A Lotus Notes egy igencsak széles körben elterjed szerver-kliens architektúrára épülő csoportmunka rendszer, alkalmazásplatform. A rendszerhez az adott szervezet igényei szerint számos alkalmazás fejleszthető, melyek az üzleti tevékenység jelentős részét képesek automatizálni.35huCRMLotusNotesÜgyfélkapcsolatCRM Alkalmazások fejlesztése Lotus Notes környezetbenDEENK Témalista::Informatika::Informatikai rendszerek