Kontor, EnikőBacsáné Erdei, EditFodor, Balázs2011-11-112011-11-112011-11-112011-11-11http://hdl.handle.net/2437/118057Szakdolgozatom témája a debreceni Cívis Ház Zrt. bemutatása, valamint egy konkrét projekten (Városközpont projekt) keresztül a cég (marketing)tevékenységének megismertetése. A Cívis Ház a Debrecen Városi Önkormányzat ingatlangazdálkodással foglalkozó cége. A dolgozatom gyakorlati részében a Városközpont projekt részletes bemutatására vállalkozom. A projekt részeként a cég és a város közösen több lépésben szeretné fellendíteni a régi klasszikus belváros forgalmát, visszacsalogatni az embereket a város központjába. Ennek a kezdeményezésnek a legfontosabb célja, hogy segítsen a belvárosban működő vállalkozásoknak, amelyek helyzetét ellehetetleníti a bevásárlóközpontok egyre szélesebb körű elterjedése. A belvárosi korzó üzletei egymás után mennek tönkre. Ez a projekt ezen a helyzeten szeretne változtatni, segítséget és megfelelő eszközöket nyújtva számukra, melyek felhasználásával és kellő összefogással változtatni lehet a kialakult kedvezőtlen helyzeten.42humatketingtevékenységVárosközpontA Cívis Ház Zrt. marketingtevékenysége - A Városközpont projektDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing