Szombati, BélaRévész, Richárd2007-07-172007-07-1720072007-07-17http://hdl.handle.net/2437/2616Dolgozatomban az országimázs alakításának lehetőségeit mutatom be. A dolgozat elméleti részében bemutatom az image, acrulat fogalmakon keresztül az országimázs, országarculat, elméleti kérdéskörét. A lehetséges célcsoportokat is ismertetem. A dolgozat gyakorlati részében elsőként megvizsgálom, hogy hazánk milyen imázzsal rendelkezik a legfontosabb turisztikai küldőpiacokon. A következő fejezetekben bemutatom azokat természeti-földrajzi, kulturális, társadalami, valamint gazdasági jellemzőket, amelyekre sikeres arculatformáló stratégiát lehet építeni. Megvizsgálom, hogy Magyarország milyen munkát végzett és végez imázsának alakítása érdekében. Végül javaslataimat fogalmazom meg.73602308 bytesapplication/pdfhuImageArculatOrszágimázsMagyarországPublic relationsAz országimázs alakításának lehetőségeiKözönségkapcsolatokPublic relations.