Kozák, LajosKazinczy, István Gábor2022-05-032022-05-032022-04-05http://hdl.handle.net/2437/332128Az elektronikus játéktervezéshez kapcsolódó kiindulópontom maga a természeti neveléselmélet, melynek alapja egy világképet adó természetfilozófia. Ez azért nélkülözhetetlen, mert a nevelési tevékenység célját veszítené egy természeti világképhez kapcsolódó életfelfogás hiányában. Ugyanakkor egy természeti világkép kialakítása nemcsak végcél a pedagógiai gyakorlatban, hanem bizony kiindulás is. Továbbá, a természeti nevelés során arra törekszem, hogy ezen gondolatiság meghatározza az egyén magatartásformáját. Ehhez magához a neveléselmélethez kapcsolódó normákat kívánok bemutatni, megértetvén azt, miképpen válik majd a szellemiség az erkölcsi erények magjaivá. Vagyis, ezen diplomadolgozat azt mutatja be, hogy a természetpedagógia nevelésfilozófiájának normáit milyen módon és hogyan szeretném közvetíteni.54 oldalhutermészetpedagógianevelésfilozófiajátéktervezésJátéktervezés a természeti neveléselmélet metaforikus modell-hipotézise révénDEENK Témalista::Neveléstudomány