Bocsi, VeronikaSzücs, Roxána2023-04-172023-04-172023-04-17https://hdl.handle.net/2437/349828A dolgozat tanulásban akadályozottak és normál gyerekek közötti hasonlóságokat és különbségeket taglalja a számítógép használat egyes területein. Dolgozatomban fellelhetőek információk többek között a számítógép általános jelenlétéről, az eletronikus eszközök használati idejéről, felhasználási módjairól normál és tanulásban akadályozott gyermekek körében is. Fény derül, hogy a vizsgált korcsoport (12-14 év) hány százaléka részesült már internetes zaklatásban és ez mennyben egyezik a hazai statisztikákkal. Felhívja a figyelmet a szülő kontroll fontosságára, valamint ismerteti a kontroll fajtáit és lehetőségeit. Továbbá bemutatja a számítógépes játékok fejlesztő hatásait és oktatásba való beépíthetőségét. Dolgozatomat pedagógusoknak, szociológusoknak de legfőképp szülőknek ajánlom.36huSzámítógépInternetes zaklatásInfluenszerSzülő kontrollSzámítógépes játékokTanulásban akadályozottSzámítógép használat a tanulásban akadályozott gyermekek körébenDEENK Témalista::Neveléstudomány