Ványi, GeorginaPekárovics, Zoltán2014-04-302014-04-3020142014-04-30http://hdl.handle.net/2437/190829A szakdolgozat a magyar televíziózás reklámozási szokásianak etikusságát és társadalmi megítélését,elfogadását tartalmazza. A reklám,mint marketing eszköz bemutatásával indul,kitér a fogalmára,történetére,változásaira,majd bemutatja az arra vonatkozó hazai jogszabályokat és a Magyar Reklámetikai Kódexet,továbbá a hazai fogyasztói megítélését. Mindezeken túl bemutatja a saját kutatás alapvető adatait,illetve annak eredményeit és kiértékelését a reklámetikával kapcsolatban.A dolgozat fő profilja tehát az volt,hogy visszaigazolást nyerjen a kutatás által arról,hogy a hazai televíziós reklámozás nem fogyasztóbarát és színvonala alacsony.78hureklámetikareklámetikareklámjogmarketingmédiaReklámetika a magyar televíziózásbanDemagógia főműsoridőbenAdvertising ethics in the Hungarian televising – Demagogy in the prime timeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing