Könyves, ErikaVigi, Mónika2013-05-132013-05-132013-05-132013-05-13http://hdl.handle.net/2437/167987Manapság, ha megbízhatóságot, minőséget keresünk, akkor általában olyan terméket vagy szolgáltatást választunk, ami valamilyen márkanévvel van ellátva. Döntésünket nagyban befolyásolja a termék ismeretsége, illetve a róla kialakított vélemény vagy tapasztalat. Hasonlóképpen vagyunk, ha kikacsolódás, pihenés vagy gyógyulás szempontjából keresünk turisztikai célterületet. Szakdolgozatomban egy egészségturisztikai terméket mutatok be a márkázás szempontjából. A Makói Hagymatikum fürdőt választottam kutatási témámnak. Azt vizsgáltam, hogy melyek azok a márkaértékek és asszociációk, amelyek vonzóvá teheti a fürdőt a nagyközönség számára egészségturisztika szempontból.53huegészségturizmusmárkaMárkázás az egészségturizmusbana Makói Hagymatikum alapjánBranding in health tourism based on the Makói HagymatikumDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing