Pálfi, SándorTóth, Károlyné2016-04-062016-04-062016-04-05http://hdl.handle.net/2437/223151Kutatásom során a szülői kérdőívek segítségével azt szeretném bizonyítani, hogy a pályázat finanszírozásával szervezett új tanórán kívüli programok elsősorban pozitív hatással vannak tanulóink személyiségfejlődésére, segítik esélyük növelését, hátrányuk csökkentését. Azt feltételezem, hogy a tanórán kívüli események, programok vonzóak és eredményesek, nagyban hozzájárulnak a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatásához, hátránykompenzálásához.56huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországesélynöveléshátránykompenzáláshalmozottan hátrányos helyzetű tanulókA halmozottan hátrányos helyzetű tanulók tanórán kívüli esélynövelése a rétközberencsi I. István Király Általános IskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány