Gályász, JózsefTóbik, Renáta2011-04-182011-04-1820112011-04-18http://hdl.handle.net/2437/104692Dolgozatom bemutatja a minőségi folyamat menedzsment munkáját, mind elméleti, mind, pedig gyakorlati oldalról. A gyakorlati ismertanyag megszerzését a tatabányai FCI autóipari légzsák kábeleket gyártó vállalat nyújtotta számomra.A dolgozat során a tatabányai FCI-nál dolgozó két menedzserrel készített interjú illetve, vezetők által is kitöltött kérdőívek segítségével mutattam be a gyakorlati oldalról a minőség menedzsment munkáját. Lehetőség szerint igyekeztem párhuzamot találni a valóság és a szakirodalmakban ismertetett elméleti anyagok között.A vizsgálatok alapján elmondható, hogy a vállalat leginkább sikeresnek és jellemzőnek nevezhető marketing csatornája a személyes megkeresés, illetve a jó hírnév kialakítása. Véleményem szerint is ez a kettősség biztosítja a hosszú távú, hatékony és sikeres vállalkozás alapját.53huminőségbiztosításfolyamatA minőségmenedzsment folyamatközpontú elemzése egy autóipari vállalatnálDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentno_restriction