Szakály, Zoltán2024-07-302024-07-302021-09-26Debreceni szemle, Évf. 29 szám 3 (2021) , 322-3321218-022Xhttps://hdl.handle.net/2437/377481A viselkedési közgazdaságtan (más elnevezéssel viselkedéstudományi közga z daságtan, vis elkedés - gazdaságtan, magatartás - gazdaságtan) az egyének dönté s hozatalára, valamint a döntés kimenetelére koncentrál (Ariely, 2011; Szántó, 2011). Az e téren végzett kutatások eredményeként olyan pszichológiai tényezők és hatások, döntési hibák és magatartá sformák feltárására került sor, amelyek a korábbiaknál lényegesen valósághűbb modellek fejlesztését és alkalmazását tehetik lehetővé.application/pdfnudge marketing lehetőségei a fenntartható és egészséges táplálkozás megvalósításábanfolyóiratcikkOpen Accesshttps://doi.org/10.59424/debreceniszemle/2021/29/3/322-332Debreceni szemle329Debr. szle.1588-029X