Szakály, ZoltánPető, KárolyPopp, JózsefJasák Helga2020-02-072020-02-072015-06-302064-8839http://hdl.handle.net/2437/280592Összefoglalásként megállapítható, hogy a LOHAS fogyasztók sajátos értékítélete számos területen új helyzetet eredményez, ami az ágazati szereplőket és a marketingszakembereket egyaránt kihívás elé állítja. A szegmens valódi jelentősége azonban nem ebben rejlik, ugyanis nem hunyhatunk szemet a bevezetésben nevesített környezeti és társadalmi problémák felett. Így a LOHAS fogyasztói csoport gazdasági jelentősége mellett nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy belső értékeik és szemléletmódjuk egy egészségesebb társadalmat és egy tisztább, élhetőbb környezet helyeznek kilátásba. Ezek alapján úgy gondoljuk, hogy méltán kelthet érdeklődést az, hogy mekkora az arányuk a magyar társadalomban, illetve mi jellemzi vásárlási döntéseiket.hufenntartható fogyasztásLOHASA fenntartható fogyasztás iránt elkötelezett fogyasztói csoport, a LOHAS szegmens jellemzőiarticleCC BY NChttps://doi.org/10.20494/TM/2/1/1Táplálkozásmarketing12