Ráthonyi, Geregely GáborNaményi, Zoltán2023-12-192023-12-192023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363775Szakdolgozatomban feldolgoztam az affiliate marketing elméleti hátteréről publikált legrelevánsabb szakirodalmakat. Továbbá feltérképeztem, hogy a közösségi médiában milyen módon van jelen az affiliate marketing. Megvizsgáltam a kettő közötti összefüggéseket és kapcsolatot. Az általam készített kérdőíves felmérésben arra kerestem a választ, hogy a mintámat alkotó csoport körében növeli-e az affiliate marketing kampányok sikerességet a közösségi média, valamint, hogy az egyes social media platformok más-más szinten befolyásolják-e azokat. Kutatásomban sikeresen megerősítettem az általam támasztott hipotéziseket, és egy átfogó képet kaptam a választott témáról.52huaffiliate marketingsocial mediaközösségi médiaA közösségi média hatása az affiliate marketingreThe effect of social media on affiliate marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.