Fehér, AndrásBessenyei, Ditta Fruzsina2023-04-262023-04-262023-04-24https://hdl.handle.net/2437/350993A közösségi média mára a mindennapjaink részévé vált, nem csak fogyasztóként, hanem vállalkozóként is. A diplomadolgozatom témája a ruházati cikkek piacán megjelenő közösségi média jelentőségének és hatásának feltárása volt. Legfőbb célkitűzésem az volt, hogy vállalati és fogyasztói oldalról egyaránt megvizsgáljam, milyen hatással van a közösségi média a ruházati vállalkozásokra. Mindent összevetve megállapítottam, hogy a közösségi média központi szerepet játszik a fogyasztók és a vállalatok életében egyaránt. Az egyre digitalizálódó világ sok negatív aspektust tárt fel a társadalom számára, éppen ezért a ruházati vállalkozásoknak is törekedniük kell arra, hogy az online jelenlét mellett a személyes kapcsolattartást se hanyagolják el.77huközösségi médiaruházati iparonline marketingA közösségi média ereje a ruházati cikkek piacánThe power of social media in the apparel marketDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing