Gortka-Rákó, ErzsébetKócsi, Zsolt2016-04-112016-04-112016-04-09http://hdl.handle.net/2437/223319Dolgozatomban megvizsgálom a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók arányát abban az intézményben, melyben pedagógus ként dolgozom. Külön világitok rá ennek az aránynak az alakulására az érettségit előkészítő évfolyamokon, illetve a szakmunkás osztályokban. Nem jelent ez e tudatos szegregációt. Megvizsgálom, hogy az iskola pedagógiai programjában megfogalmazott szociális hátrányok enyhítését segítő tevékenységek teljes mértékben megvalósulnak e. Kérdőív segítségével rákérdezek hogy a hátrányos helyzetű diákok integrációját a pedagógusok teljes mértékben segítik e. Dolgozatom főbb vonala a hátrányos helyzetű tanulók hátrányainak csökkentése (kompenzálása) iskolai körülmények között.50huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországHátrányos helyzetű tanulókközépiskolaintegrált nevelésA hátrányos helyzetű tanulók esélyteremtése intézményvezetői megközelítésbenDEENK Témalista::Neveléstudomány