Münnich, ÁkosTóth, Lilla2016-05-142016-05-142016-04-08http://hdl.handle.net/2437/227416A kutatás általános jellege miatt olyan vizsgálatnak tekinthető, ami megfelelő alapot ad arra, hogy a fogyasztói magatartást önmagában lehessen értelmezni. A jelenleg elérhető vizsgálatok vagy nagyon termékspecifikusak, vagy más tudományterület, mint például a közgazdaságtan, vagy a marketing szempontok szerint közelítik meg a fogyasztói magatartást. A pszichológiai aspektusok elemzése reményeink szerint új elemként eredményesebb vásárlási folyamatokat eredményezhet, ahol a fogyasztók elégedettsége magasabb szintre kerülhet, a szolgáltatók pedig szélesebb körben tudják az értékesítési stratégiájukat értékelni és tervezni.40huFogyasztói magatartásFogyasztói döntésekFogyasztói magatartásbeli különbségekA fogyasztói magatartás pszichológiai elemzéseDEENK Témalista::Pszichológia