Balogh, RenátóOláh , Orsolya2024-06-242024-06-242024-04-23https://hdl.handle.net/2437/374742A kutatásom célja a sportmarketing és közösségi média hatásainak vizsgálata volt a sportrendezvények látogatottságára és részvételére. Napjainkban az online tér és a közösségi média kiemelt szerepet játszanak a társadalmi, gazdasági és kulturális életben. Emellett különösen érezhető a sportiparban és sportrendezvények terén is. A sportesemények népszerűsítése, promóciója és részvétele jelentős mértékben támaszkodik az online marketing eszközeire és közösségi média platformokra. A célom az volt, hogy megérthessem, hogy Magyarországon milyen mértékben befolyásolják ezek az eszközök a sportipart, illetve milyen gyakorlati lépésekkel lehet kihasználni ezeket a lehetőségeket a sportesemények sikerének javítása érdekében.52 oldalhuonline marketingközösségi médiasportrendezvényekAz online marketing és közösségi média hatásai a sportrendezvényekreThe effect on online marketing and social media on sport eventsTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.