L. Ritók, NóraBereczki, RoxánaFónai, MihályHüse, LajosGodó, KatalinKatona, CsabaBéres-Deák, RitaBodnár, NoémiMosoni, KrisztinaKomoly, GabriellaSzőnyi, AndreaVida, NárciszIványi, ZsuzsannaIványi, Zsuzsanna2025-05-152025-05-152022978-963-615-010-5https://hdl.handle.net/2437/389944Egy hiánypótló kötetet tarthat a kezében az olvasó, amely rendkívül széles palettán nyújt ismereteket a különbségkezelésről. A tanulmányok mélyen megszólítják a pedagógiai munkában érintett szakembereket, pedagógusokat és az e hivatásokra készülőket. Külön erénye a kötetnek a hiteles szerzők megszólaltatása, akik az élő gyakorlat oldaláról mutatnak be igen jelentős (és olykor kibeszéletlen) problémákat, fogalmaznak meg egy gyermek- és családközeli szemléletmódot, mutatnak be adekvát megoldásokat. Megfelelő elméleti és gyakorlati háttérrel világítják meg a pedagógusok valós mozgásterét és lehetőségeit, és nyújtanak kézzelfogható segítséget az érintett különbségek megértéséhez és kezeléséhez.huneveléstudományhalmozottan hátrányos helyzetesélyegyenlőségKülönbségkezelés pedagógusszemmelkönyvEgyetemi jegyzet128https://webpac.lib.unideb.hu/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&ccltext=idno+bibDEK01031722Bölcsészettudományok::Neveléstudományoknyomtatott