Kurucz, GyőzőBalák, Bálint2018-05-082018-05-082018-03-29http://hdl.handle.net/2437/251478Műhelymunkám az agresszió témakörét és a fegyverhatást vizsgálja a videojátékok tükrében. Az eredmények alapján úgy tűnik, a fegyverek agressziófokozó hatása nem kiváltható nem valódi fegyverekkel. Adataink azt sugallják, hogy eltérő hatásfoka van a férfiakra és a nőkre a fegyverekkel való előhangolásnak. Eltérések fedezhetőek fel a fegyverek megítélésében a videojátékokkal játszók és a nem játszók között. A nemek között nincs jelentős különbség. Az agressziómérési technikák és a technológia fejlődés várható fejlődése új teret nyithat hasonló kutatások számára.38huagressziófegyverfegyverhatásvideojátékjátékFPSFegyverhatás a játékvilágban: A videojátékbeli fegyverek agresszióra gyakorolt hatásaA mérhető és a becsült empátia összefüggéseinek vizsgálata a minimális vizuális ingerekből történő érzelemfelismeréssel, a két nem közötti különbségek tekintetébenAz első és ötödik osztályos tanulók iskolai kudarcélménnyel való megküzdési módjai és a családdal történő közös játék összefüggéseiA temperamentum és a karakter összefüggése az online csapatjátékokban preferált szerepkörökkelDEENK Témalista::Pszichológia::Szociálpszichológia