Szűcs, Róbert SándorSándor, Krisztina2021-10-212021-10-212021-10-21http://hdl.handle.net/2437/323216A témaválasztásom a márkahűség jelentősége egy vállalkozás életében. Ezen belül a Coop üzletlánc felépítéséről és a márkatermékeinek bemutatásáról írtam. Még részletesebben a Co-op Star Zrt keretein belül elemeztem a márkatermékeket, kitérve a törzsvásárlói hűségprogramra is, mint vásárló megtartó erő. A primer kutatásom eredményét a fontosabb témakörökben elemeztem és diagramokkal támasztottam alá. Itt kaptam pontosabb választ a megkérdezettek márkahűségéről, illetve a Coop üzletlánchoz és a márkatermékeikhez fűződő kapcsolatukról.55huCoopvásárlómárkahűségA márkahűség jelentősége egy kereskedelmi vállalkozás életébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány