Szikszai-Németh, KethrinNagy, Adrián Szilárd2024-07-302024-07-302021-01-31Debreceni szemle, Évf. 29 szám 1 (2021) , 70-761218-022Xhttps://hdl.handle.net/2437/377454Az utóbbi években egyre jellemzőbb elvárás, hogy a vállalatoknak valahogy ki kell tűnniük a versenyből, meg kell előzni a versenytársakat, ha a valódi tehetsé-geket magukhoz kívánják csábítani, és nem utolsó sorban meg is akarják őket tartani. HR1 specialisták, menedzserek és kutatók mind-mind foglalkoznak a kérdéskörrel, hogy mi jelenthet a piacon versenyelőnyt és egyre inkább beigazo-lódni látszik, hogy a szervezeteknek el kell érniük, hogy úgynevezett „employer of choice”-nak (EOC), azaz a „legjobb-választható-munkahelynek” tűnjenek az emberek szemében.application/pdfEmployer branding a közösségimédiábanfolyóiratcikkOpen Accesshttps://doi.org/10.59424/debreceniszemle/2021/29/1/70-76Debreceni szemle129Debr. szle.1588-029X