Olajos, TímeaSzűcsné Csontos, Katalin2016-05-262016-05-262016-03-30http://hdl.handle.net/2437/228087Dolgozatom megírásának célja az volt, hogy az általam kigondolt, az önszabályozó tanulást szorgalmazó nyelvi gazdagító program motivációra gyakorolt hatását vizsgáljam. A bemutatott kísérlet egy útkeresés a nyelvtanulással kapcsolatos motiváció növelésére. A nyelvtanulási motiváció időbeli változásának mérésére kvantitatív és kvalitatív jellegű módszert is alkalmaztam. A Módosított Tehetség Motivációs Öndefiníciós Kérdőív számszerűsíthető eredményei összességében nem igazolták a motiváció növelésére tett kísérlet eredményességét, de a kvalitatív mérés (fókuszcsoportos interjú) elemzése a nyelvtanulás iránti érdeklődésben pozitív elmozdulást jelzett.80humotivációönszabályozó tanulásAz önszabályozó tanulás motivációra gyakorolt hatásának vizsgálata egy nyelvi tehetséggondozó program kapcsánDEENK Témalista::Pszichológia