Varga, LeventeFehérné Orvos, Gabriella2012-04-182012-04-182012-042012-04-18http://hdl.handle.net/2437/127693Szakdolgozatom témája a felnőttképzés népszerűsítése a BER-OKT Bt. közreműködésével. A dolgozatom elején szeretném bemutatni a Berettyóújfaluban lévő vállalkozás jellemzését, és a működést befolyásoló környezeti tényezőket. Megvizsgáltam a vállalat jelenlegi marketingstratégiáját. Ebben a részben bemutatom, hogy a vállalkozás milyen eszközök segítségével kívánja ismertebbé tenni a szolgáltatásait. A marketing az „eladás művészete „ami az oktatásszervező egyik legnehezebb, és legfontosabb feladata. Illetve kidolgoztam a 2013-as évre a reklámkampányt, és költségvetést. A dolgozatom további részeiben olvashatóak a kutatásom és azok eredményei. Felmérésem során is megfigyelhető, hogy a „hétköznapi” emberek számára nagyon fontos a továbbtanulás, szakma elsajátítása, mivel már olyan beosztásban is diplomások dolgoznak, amely valójában nem igényelne ilyen magas képzettséget.66hufelnőttképzésmarketing stratégiaA BER-OKT. Bt. felnőttképzési programjának kommunikációs terveThe Communication Campaing of BER-OKT BT’s Graduate ProgramDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::GazdaságelemzésDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing