Fodor, SzilviaNagy, Bernadett2019-05-032019-05-032019-03-31http://hdl.handle.net/2437/266888"Hasznosítsd újra a tegnapot, élvezd a mát, és légy úrrá a holnapon!" Az időhöz való viszonyunk befolyásolja magánéletünket, tanulásunkat, munkánkat, viselkedésünket és kapcsolatainkat. Műhelymunkámban megvizsgálom milyen időorientáció jellemzi a középiskolásokat. Feltárom a diákok időperspektívája és a tanulmányi eredményük közötti összefüggéseket. Arra keresem a választ, hogy a tanulók időorientációja és az iskolai motivációjuk között kimutatható-e kapcsolat. Az ideális időprofil kialakítása javíthatja a diákok iskolai teljesítményét, növelheti motivációjukat.40huidőperspektívamotivációjövőképközépiskolásokamotivációénhatékonyságAz iskolai motiváció az időperspektíva és a jövőkép tükrébenTudatos jelenlét hatása a tanúvallomások hitelességéreA serdülők pszichológiai immunrendszerének vizsgálata az érzelmi intelligencián és az egorugalmasságon keresztül.A családi vállalkozások generációváltásának néhány pszichológiai aspektusaDEENK Témalista::Pszichológia