Nemes, MagdolnaRévész, Ilka2022-04-222022-04-222022-04-22http://hdl.handle.net/2437/331221A szakdolgozot az integráló intézményekben dolgozó nyelvtanárok módszertanát méri fel. A fő kutatási téma a specifikus tanulási zavarok, főképpen a diszlexia. A vizsgálat során többségi pedagógusok kérdeztünk meg többek között a multiszenzoros, az infokommunikációs és a gamifikációs eszközök alkalmazásáról. Hipotéziseket állítottunk fel a differenciálás témakörében is. A kutatás kitért a mai gyermekek motiválhatóságára. A kutatásban tíz megkérdezett szerepel, különböző településtípusokról és oktatási intézményekből. Angol, német és olasz nyelvet oktató pedagógusok vettek részt a vizsgálatban.46husajátos nevelési igénydiszlexiaidegennyelvintegrálásspecifikus tanulási zavarokA specifikus tanulási zavarral élő gyermekek idegennyev-oktatásának kérdéseiA pedagógusok szemszögébőlDEENK Témalista::Neveléstudomány