Csukonyi, CsillaNagy, Viktória2017-05-022017-05-022017-04-06http://hdl.handle.net/2437/239033A középiskolai tanárokat a legtöbb esetben nem szervezetként, szervezeti dolgozóként látják az emberek, annak ellenére, hogy az ő munkájuk befolyásolja a következő nemzedéket. Az elégedettség és a motiváció minden szervezet számára fontos és megéri időt és energiát fordítani a kutatásukra, valamint arra, hogy milyen módokon növelhetőek. Dolgozatomban a középiskolai tanárok társas orientációját vizsgáltam és annak kapcsolatát a tanárok munkahelyi elégedettségével és motivációjával. Kutatásomban kitértem a "cultural trade-off" hipotézisre és arra jutottam, hogy még napjainkban is megállja a helyét. Az individualista és a kollektivista személyeket, eltérő értékeik miatt eltérő módon kell kezelni a szervezetben.44hutársas orientációmunkahelyi elégedettségmotivációközépiskolai tanárokA társas orientáció hatása a középiskolai tanárok munkahelyi elégedettségére és motivációjáraA megnövelt betűtávolságú szövegek elérhetőségének diszlexiások olvasási szokásaira gyakorolt hatásaAz érzelmi intelligencia és az élettel való megelégedettség kapcsolata - olasz és magyar diákok összehasonlításaA gyerekkorukban bántalmazott férfiak rezilienciájaDEENK Témalista::Pszichológia::Munkapszichológia