Gilányi, AttilaPapp, Róbert2022-11-162022-11-162022-11-16https://hdl.handle.net/2437/340829A virtuális valóság megjelenése újdonságnak számít, széles körben terjed napjainkban. Véleményem szerint, manapság az egyetemi évek alatt sok olyan hallgató van, aki úgy végzi el az egyetemet, hogy tanulási nehézségekkel küszködik. A nem régiben végzett kutatások, vizsgálatok is mutatják, hogy sokkal hatékonyabb ez a fajta oktatási módszer. Ezért én úgy gondolom, hogy bármilyen virtuális tér megtervezése segítséget nyújthat azoknak a diákoknak, akik hasonló gonddal néznek szembe, sokkal könnyebben megjegyeznek egy- egy adott fejezetet, mintha azt bármilyen más formában látnák, hallanák. A dolgozatom célja, hogy bemutassam a MaxWhere program által futtatható virtuális térnek az elkészítését, folyamatát. A tér létrehozásához az Autodesk 3ds Max-ot fogom használni.43huVirtuálistérVRA matematika mérnököknek tárgy oktatása virtuális tér felhasználásávalDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.