Pintér-Eszenyei, Zsuzsanna GyöngyKorolovics, Petra2023-05-152023-05-152023-04-13https://hdl.handle.net/2437/353494Dolgozatom első részében áttekintem a mentálhigiéné fogalmi meghatározásait, valamint az iskolai mentálhigiéné szükségességét és lehetséges megvalósulási formáit a köznevelési intézményekben. A második fejezetben kerül sor a mentálhigiénés programterv témájának, a kommunikációfejlesztésnek szakirodalmi áttekintésére. Ezáltal bemutatom a különböző kommunikációs stílusokat, majd prezentálom az asszertív kommunikáció módszerét, elsajátításának előnyeit. A harmadik és egyben utolsó nagy fejezetben kerül sor a tervezett mentálhigiénés programsorozat célcsoportjának és az elkezdett együttműködésnek a bemutatására az oktatási intézménnyel, továbbá a foglalkozások tartalmi elemeinek ismertetésére.35humentálhigiénés programterviskolai mentálhigiénéasszertív kommunikációAsszertív kommunikáció az általános iskolában - Mentálhigiénés programtervDEENK Témalista::PszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.