Madai, HajnalkaMenzel, Mira2024-06-182024-06-182024-04-24https://hdl.handle.net/2437/373487A dolgozat során a célkitűzésem az, hogy megismerjem a márkaépítés szakirodalmát, különös tekintettel a termékhez kapcsolódó brandépítésre. Ezen túl két hipotézist vizsgálok. 1. Hipotézis: A márkaépítés eszközeinek nem azonos a hatékonyságuk. 2. Hipotézis: Speciális élelmiszer esetén a márkaépítés bevezetési szakaszában a költségeket nem fedezik a márka kapcsán realizálható bevételek. A dolgozat során mindkét hipotézist megerősítettem, végül következtetéseket és javaslatokat fogalmaztam meg.62humárkamárkaépítésspeciális élelmiszerA MÁRKAÉPÍTÉS SAJÁTOSSÁGAI EGY SPECIÁLIS ÉLELMISZER ESETÉBENTHE SPECIFICITIES OF BRANDING A SPECIAL FOODKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.