Szakály, ZoltánSzabó, Fanni2021-10-192021-10-192021-10-18http://hdl.handle.net/2437/323001Szakdolgozatomban igyekeztem bemutatni szekunder kutatásom alapján a kereskedelemhez kapcsolódó alapfogalmakat, a fogyasztói és élelmiszervásárlói-magatartást, az in-store marketinget és eszközeit, az impulzusvásárlást, valamint az offline kereskedelmi üzletek jövőjét. Mindezek mellett különböző felméréseket kerestem központi témámról, a Covid-19 hatásáról az élelmiszer-vásárlási és -fogyasztási szokásokra. Primer kutatásom online kérdőív elkészítéséből állt, mely alapján 300 ember válaszát vizsgáltam azzal kapcsolatban, miben változott a vásárlási és fogyasztási szokásuk a pandémia második hullámában az elsőhöz képest. Az eredmények értékelése után azt tudom tanácsolni, hogy amikor leveszünk egy élelmiszert, alapanyagot a bolt polcairól, ne csak az íze és ára alapján döntsünk mellette, hanem vegyük figyelembe a minőség mellett az olyan tényezőket is, melyek egészségünkre és környezetünkre pozitív hatással vannak.58huélelmiszer-vásárlásélelmiszer-fogyasztásCovid-19A Covid-19 hatása az élelmiszer-vásárlásraThe effect of Covid-19 on food purchaseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány