Balázs, KatalinKromplák, Marianna2016-05-032016-05-032016-04-07http://hdl.handle.net/2437/226251A dolgozat fő irányvonala az érzelmek hatásának vizsgálata a meggyőző üzenetek kialakítására. Továbbá a szituációs tényezők és a meggyőzési tudatosság hatása a meggyőző üzenetek kialakítására is feltárásra kerül.37huérzelemmeggyőzésmeggyőzési tudatosságÉrzelmek, szituációs tényezők és a meggyőzési tudatosság hatása a meggyőző üzenetek kialakításáraA pozitív szuggesztiók pszichológiai és egészségügyi mutatókra való hatása műtéten átesett személyek körébenA motiváció, az önértékelés és a mindset kapcsolata hátrányos helyzetű és nem hátrányos helyzetű középiskolások körébenA testtel való elégedetlenség és a depresszió kapcsolata különböző testsúlyú személyek körébenDEENK Témalista::Pszichológia