Kotsis, ÁgnesKiss, Viktória2011-10-282011-10-2820112011-10-28http://hdl.handle.net/2437/116436Dolgozatomban alapjául egy szolgáltatási tevékenységet folytató pénzügyi tanácsadó cég szolgált, ahol azt vizsgáltam, hogy milyen módszerekkel törekednek arra, hogy az ügyfeleik igényeit maximálisan kielégítsék.A konklúzióm az, hogy a minőség meghatározásából és felismeréséből még nem következik az, hogy a vállalatok sikeresek tudnak maradni. A tartós eredményesség elérésére hosszú távon van csak lehetőség, mert a megfelelő minőségbiztosításához szükséges tényezőket, az egész vállalati szerkezetet ehhez mérten kell kialakítani. A pénzügyi tanácsadók helyzetét tekintve könnyen és rövid idő alatt képesek megoldásokat találni egy-egy problémára. Viszont ahhoz, hogy minden körülmények között a maximálisat tudják nyújtani, folyamatos koncentrálásra, odafigyelésre van szükségük. A napról napra változó pénzügyi témákkal kapcsolatos szakmai tudás elsajátítása mellett, szükség van a megfelelő elemzési technika, kérdezési rutin elsajátításához.42huminőségmenedzsmentmódszerekpénzügyA minőségmenedzsment módszerei a pénzügyi szférábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment