Szilágyi, CintiaSimon, Dorka2023-05-102023-05-102023-05-10https://hdl.handle.net/2437/352536Záró dolgozatomban a Magyar Telekom Nyrt. online marketingjének bemutatását és elemzését fogom tárgyalni. Azért lett ez a választott témám, mivel jelenleg is ennél a cégnél dolgozom diákmunkatársként és úgy gondoltam, hogy az ott szerzett tapasztalataimat majd a záró dolgozatom megírásánál is hasznosítani tudom. Maga az online marketing témája mindig is vonzott. Úgy gondolom, hogy ebben hatalmas potenciál van, ezért is jelentkeztem kereskedelem-marketing szakra; betekintést nyerjek a marketing érdekes világába. Dolgozatomban az online marketingstratégia fontosságát mutattam be, tekintve, hogy jövőbe mutatónak gondolom. A Magyar Telekom egy telekommunikációs vállalat, így nagyban előnyükre fordíthatják az internet adta lehetőségeket.22humarketing, online marketingA Magyar Telekom online marketingjeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány