2008-12-052008-12-059639450073http://hdl.handle.net/2437/45434Az Ugróiskola I-II. feladatlap a Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás-program részletes tanítási tervéhez készült. Olyan anyanyelv-pedagógiai módszer segédanyaga, amely a fejlesztő pedagógia eszközeivel segíti a sikeres olvasás-, írástanulást. A nyolchetes intenzív fejlesztő szakasz tartalmazza mindazokat a feladatokat - motoros, verbális percepció területeit -, amelyek a sikeres tanulás előfeltételei. Nem szabad sajnálni az időt a pontos és igényes előkészítésre! Biztos alapokkal, teljesítménykényszer nélküli, szorongásmentes, nyugodt iskolai légkörben, kiegyensúlyozott gyerekekkel a tanítás-tanulás folyamata eleve eredményesebb. Biztos alapokkal, teljesítménykényszer nélküli, szorongásmentes, nyugodt iskolai légkörben, kiegyensúlyozott gyerekekkel a tanítás-tanulás folyamata eleve eredményesebb.9639450073http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00317059bibKLT00317059