Nagymáté, NóraDicső, Judit2012-11-192012-11-192012-10-312012-11-19http://hdl.handle.net/2437/151343A szervezet szempontjából a legfontosabb, hogy a vállalaton kívül eső piaci információkat belső erőforrássá igyekszik alakítani. A piackutatás, versenytárselemzés és a fogyasztói igények megismerése révén hatékonyabbá és nyereségessé teszi a vállalat tevékenységét. Nehéz pontosan megfogalmazni, hogy mit is értünk tulajdonképpen a marketing kifejezés alatt. Számos definíciója létezik a szakirodalomban, azonban mindegyik más elemet hangsúlyoz, más felfogást tükröz.44huH&MMarketingA H&M Hennes&Mauritz Kft. marketing eszközeinek bemutatásaThe presentation of the H&M Hennes&Mauritz Ltd.’s marketing devicesDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Társadalomtudományokrestricted