Mező, KatalinMarkos, Zsuzsanna2025-06-122025-06-122025-04-03https://hdl.handle.net/2437/391611A dolgozat az etika tantárgy megjelenésével és élménypedagógiai megközelítéssel történő oktatásáról szól, a tanulásban akadályozott felső tagozatos tanulók esetében. A dolgozatban foglalkozunk a tanulásban akadályozottsággal, vagyis mit jelent az, hogy valaki tanulásban akadályozott, az etikával, az élménypedagógiával és hogyan lehet azzal a módszerrel oktatni az etika tantárgyat. Valamint olyan témát is érintünk, hogy kik oktatják az etika tantárgyat és milyen problémák merülhetnek fel a tantárgy oktatása során. s mennyire fontos ez a tantárgy oktatása a tanulásban akadályozott tanulók számára. S azt is vizsgáljuk, hogy az etika tantárgy feldolgozandó témakörei mennyire aktuálisak és életkornak megfelelőek.50huetika tantárgyélménypedagógiatanulásban akadályozottságAz etika élménypedagógiai megközelítése, tanulásban akadályozott felső tagozatos tanulók esetébenTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.