Farkas, Noémi DóraKovács, Máté2022-10-202022-10-202022-10-19https://hdl.handle.net/2437/337825Az internet fejlődése számtalan módon tette egyszerűbbé az életünket. Nincs ez másképp a kereskedelem és a marketing területén sem. Az internet segítségével a világ minden országa a kisebb gazdasági szereplők számára is elérhető potenciális piaccá vált. Ezt a fejlődési folyamatot különösen felgyorsította a koronavírus járvány. Ez az átalakulás nagyban megváltoztatta a fogyasztók életét is, egyre többen, egyre többet vásárolunk online. Kutatásomat az e-kereskedelem területén belül, elsősorban az étrend-kiegészítők piacára összpontosítom. Szakdolgozatomban arra próbálok választ találni, hogy milyen módon tudnak ma az étrend-kiegészítőket forgalmazó magyar mikro-, kis- és középvállalkozások ebben a dinamikusan fejlődő online kereskedelmi környezetben érvényesülni.54huétrend-kiegészítőonline marketinge-kereskedelemmikro-, kis- és középvállalkozásokKKVÉtrend-kiegészítőket forgalmazó magyar mikro-, kis- és középvállalkozások online marketing használataDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing