Sebestyén, AttilaHavacs, Tímea2015-04-132015-04-132015-04-10http://hdl.handle.net/2437/209079Az Update1 különleges sajátosságokkal bíró, hosszú távra visszatekintő magyar márka, mely beazonosított egy hiányosságot a fitneszipar területén, s ennek megoldására egy új kategóriát hozott létre: így a "márkadobogó" első fokára állt. Sikerei szinte töretlenek azóta. Márkaépítkezésében képes megmutatni azt, amit a neve is elárul: folyamatos önmegújítást, "update-elést". Számos szakmai szempont megragadható benne, s láthatóvá teszi, hogy mik az esetleges nehézségei annak, ha egy személyhez kötött márka vertikálisan kezd el bővülni.39huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországUpdate1Schobert NorbertÉnmárkaMárkamenedzsmentMárkakommunikációMárkaépítkezésAz Update1 márkaépítkezéseDEENK Témalista::Társadalomtudományok