Virágos, MártaTóth, Norbert2025-02-222025-02-222024https://hdl.handle.net/2437/387367A dolgozat célja a kulturális szféra bemutatása és a településmarketing alkalmazásának vizsgálata Hajdúböszörményre vonatkozóan. Ismertetésre kerül a településmarketing és a kultúramarketing fogalma, rendszere illetve célcsoportjai is. A dolgozatban makro környezet elemzést készítettem STEEP analízis segítségével, hogy megvizsgáljam a város társadalmi, technológiai, gazdasági, természeti és politikai tényezőit. Továbbá feltérképeztem a város kulturális színtereit és intézményeit. Egy SWOT-elemzéssel feltártam Hajdúböszörmény erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit. Végül kutatást végeztem, hogy megismerjem a lakosság érdeklődési körét, szokásait és véleményét a város kulturális eseményeivel kapcsolatban. A kutatás eredményeinek kiértékelésével választ adok a megfogalmazott hipotéziseimre és javaslattételt teszek.74hukultúramarketinghajdúböszörményHajdúböszörmény kulturális élete és marketingjeKultúratudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.