Nábrádi, ZsófiaBaranyai, Bernadett2021-05-072021-05-072021-05-07http://hdl.handle.net/2437/308902Záródolgozatomban bemutattam az online marketing jelentőségét és elemeit. Ismertettem az online marketing célját és típusait, szemléltettem az AIDA modell segítségével eszközeit. Elsődlegesen bemutattam a SET-et, mely a jól működő marketingtevékenységének köszönheti népszerűségét. Írtam továbbá arról, hogy milyen változásokon ment keresztül a digitális marketing napjainkig és részletesen bemutattam típusait, mely 5 fontos pontból áll. A közösségi média, a keresőmarketing, tartalommarketing, e-mail marketing és a keresőoptimalizálás. Ezek határozzák meg jelentősen a digitális marketing eredményességét. Részleteztem minden pont jelentését és működését. Legfontosabbnak jelenleg a közösségi médiát tartom, mert ezeken a felületeken lehet elérni azt a célközönséget, melyet a SET is legfontosabbnak tart.21hudigitális marketingAz online marketing eszközök vizsgálata egy konkrét vállalkozás példáján keresztül