Aszalós, LászlóGaraguly, Zoltán2021-04-142021-04-142021-04-14http://hdl.handle.net/2437/305846Szakdolgozatom az Aknakereső játék különböző megoldásainak megvalósításaival foglalkozik. A megoldások megközelítésének első része egy gépi tanulást alkalmaz, a második része pedig a játékot egy kényszer-kielégítési problémaként ábrázolja. A szakdolgozat elején bemutatom a játék történetét, felépítését és különböző variációit. Ezt követően azoknak a metódusoknak az általános bemutatására kerül sor, amelyek a játék önálló megoldását teszik lehetővé. Mindezek után, ezek implementációját tárgyalom az Aknakereső játékra. Az implementációk ismertetését követően, a megoldókat felépítő programok dokumentációja következik. Végezetül a programok teljesítményének elemzése és az azokból levont konklúziókkal záródik a szakdolgozat.47huAknakeresőPythonQ-tanulásKényszer-kielégítésAz Aknakereső rejtvény megoldásaiDEENK Témalista::Informatika